بست اسپيت برق

تامين قطعات و خدمات پس از فروش ليفتراك

بست اسپيت برق

۹ بازديد

بست اسپيت برق يكي از ملزومات تاسيسات برق كشي ساختماني است‌. امروزه با گسترش علم و فناوري به كارشناسان به اين نتيجه رسيده اند براي دسترسي به تاسيسات برقي در صورت آسيب ديدگي، بهتر است تمامي تاسيسات از سقف و يا ديوار عبور داده شوند‌. سرعت بالاي نصب بست اسپيت منجر شده است تا اين نوع از بست ها براي پيكر بندي در لوله كشي برق ساختمان ها، اتصالات و فلنج ها بسيار استفاده شود.  بست اسپيت در سايز هاي مختلفي توليد مي شود، تا قادر باشند هر سايز لوله اي را از درون خود عبور دهند.

 

براي نصب اين بست ها نيازي به كمك و جوشكاري نيست. زيرا بست هاي اسپيت داراي سيستم فوق العاده مرتبي جهت لوله كشي برق فلزي هستند. معمولا لوله هاي برق از ميان اين بست عبور كرده و به هر محلي كه قرار است نصب شود، هدايت مي شود.

به منظور نگه داشتن لوله هاي گالوانيزه كه جهت عبور سيم از آن ها استفاده مي شود، مي توان از اين نوع بست استفاده كرد. از آن جايي كه لوله هاي گالوانيزه برق در محيط هاي مرطوب مورد استفاده قرار مي گيرند، پس بست اسپيت نيز بايد به گونه اي طراحي شود كه در برابر خوردگي از خود مقاومت نشان دهد، به همين دليل اين نوع بست ها از ورق هاي گالوانيزه ساخته شده است و در فرآيند آبكاري آن ها از طريق فرآيند گرم انجام مي پذيرد. چرا كه در اين فرآيند طول عمر و دوام بست اسپيت ها افزايش ميابد. در واقع بست ها بايد به گونه اي ساخته شوند كه در برابر بدترين شرايط آب و هوايي از خود مقاومت بالايي نشان داده تاه به تاسيسات برقي آسيبي وارد نشود.

سايز بست اسپيت 

فروش انواع بست اسپيت 

شركت آريا صنعت ايرانيان با در اختيار داشتن پرسنل متخصص و مجرب در زمينه خدمات مهندسي و تأمين كالاي مورد نياز صنايع نفت، گاز و پتروشيمي و كاخانجات توليدي در راستاي قطعات و تجهيزات مربوط به تجهيزات برق ساختمان و اتوماسيون صنعتي فعاليت خود را از سال 1390 با قرار گرفتن در ليست تامين كنندگان واحدهاي صنعتي به صورت رسمي آغاز نموده است. اين مجموعه مفتخر است كه توانسته با همكاري مستقيم شركتهاي توليدي داخلي و خارجي و حذف واسطه تجهيزات و قطعات مربوط به اين صنف را تامين نمايد. در اين راستا فروش انواع بست اسپيت برق در سايزهاي مختلف را در برنامه كاري خود قرار داده است. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت قيمت بست اسپيت برق ميتوانيد با كارشناسان آريا صنعت ايرانيان در ارتباط باشيد.

 

 

« ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد. جهت عضويت در پيج اينستاگرام آذران صنعت روي لينك كليك كنيد. »

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.