آيفون تصويري سوزوكي

تامين قطعات و خدمات پس از فروش ليفتراك

آيفون تصويري سوزوكي

۱۲ بازديد

سوزوكي يك از كمپاني هاي صاحب نام جهاني است كه در ايران به عنوان يك برند با محصولات كيفيت بالا شناخته مي شود. اين شركت در ايران با استفاده از تكنولوژي برتر ژاپن و تحت نظر مهندسين مجرب ايراني محصولات دربازكن تصويري را توليد و مونتاژ مي كند.

 تنوع در خريد آيفون سوزوكي واحد هاي كنترل كيفيت (QC) و توسعه تحقيقات اين شركت سوزوكي  زير نظر تكنسين هاي برتر، محصولات آيفون تصويري سوزوكي  را مورد بررسي كامل قرار مي دهند. از مزاياي محصولات اين شركت مي توان به طيف وسيع محصولات آن براي هر نوع سليقه اشاره كرد. 

آيفون تصويري سوزوكي  در اندازه هاي مختلف از جمله 4.3 اينچ و 7 اينچ با طرح هاي مختلف توليد و وارد بازار شده است.  اكثر مدل هاي آيفون هاي تصويري سوزوكي  داراي صفحه لمسي (Touch) مي باشد كه اين ويژگي يعني لمسي بودن صفحه آيفون تصويري به تازگي تبديل به يكي از ويژگي هاي جذاب و موثر شده است. 

 

با توجه به اينكه اين محصول جزو انواع آيفون تصويري ايراني قرار مي گيرد، از قيمت مناسب تري نسبت به آيفون هاي خارجي برخوردار است. شركت سوزوكي  جهت رفاه حال مشتريان خود، انواع مختلفي از آيفون تصويري را به بازار عرضه نموده است. اين دستگاه ها از نمونه هاي 4.3 تا 7 اينچ به بازار عرضه شده اند. خلاصه اي از ويژگي هاي آيفون سوزوكي  را مشاهده مي كنيد:

  • تنوع در طرح و اندازه دستگاه ها
  • وجود مدل هاي لمسي و غير لمسي در محصولات
  • داراي مدل هاي حافظه دار و بي حافظه
  • استفاده از صفحه نمايش LED براي مانيتور ها كه اين امر سبب بالا رفتن كيفيت تصوير مي شود.
  • استفاده از پليمر ABS يا پلاستيك فشرده براي بدنه
  • استفاده از سوئيچر داخلي براي مانيتور ها
  • امكان نصب دستگاه تنها با 5 رشته سيم

دربازكن هاي تصويري 4.3 اينچي سوزوكي

آيفون هاي تصويري در اندازه 4.3 اينچي معمولا درب بازه قيمتي قرار مي گيرند كه مصرف كنندگان بيشترين تمايل را به خريد در اين بازه دارند و اكثر شركتها مدلهاي متنوعي را در اين اندازه معرفي كرده اند. سوزوكي  نيز از اين قاعده مستثني نيست و چندين مدل را در اين اندازه عرضه كرده كه در ادامه آنها را معرفي مي كنيم.

مانيتور مدل 413 ساده و 413M

 

اين دو مدل ارزانترين محصولات شركت سوزوكي  هستند كه صرفا جهت رقابت با اقتصادي ترين مانيتورهاي تصويري بازار به ميدان آمده اند. ظاهر قديمي اين آيفون مشخصه منفي و اندازه 4.3 اينچ رنگي و قيمت مناسب بارزترين مشخصه مثبت مدل SZ-413 مي باشد.

اين شركت مدل 413 را با پسوند M عرضه كرده كه به اين معني ست اين دربازكن در اين مدل به حافظه داخلي و پشتيباني از حافظه ميكرو اس دي مجهز شده است.

دربازكن تصويري 727 و 727M

براي هر شركت توليد كننده عرضه محصولات رده بالا از اهميت ويژه اي برخوردار است. چرا كه هم باعث مي شود آن شركت سود بيشتري از فروش محصولات اين رده داشته باشد و هم اينكه مصرف كننده روي آن برند حساب بيشتري باز كرده و قادر باشد در بازه قيمتي بالاتر محصولي را تهيه نمايد.

 

727 سوزوكي  نيز در دو مدل بدون حافظه و حافظه دار توليد شده است و خوشبختانه هر دو مدل از دو ورودي بهره مي برند تا بتوانند به دو پنل متصل گردند.

دربازكن تصويري Eco-720 و 720M

 

مدل هاي Eco-720 گرانترين و زيباترين محصول شركت سوزوكي  است كه تفاوت قيمت فاحشي با مدل 727 ندارد. اين مدل نيز در دو مدل بدون حافظه و با حافظه دو ورودي توليد شده است كه از تنوع رنگي بالايي برخوردار است. به طور مثال مصرف كننده ميتواند مانيتور تصويري با تركيب رنگ مشكي و طوسي انتخاب كند و انتخاب داشته باشد كه گوشي آن را با رنگ طوسي يا مشكي خريداري نمايد.

در ادامه اين مطلب به معرفي خصوصيات و ويژگي هاي انواع آيفون هاي سوزوكي  مي پردازيم.

آيفون تصويري با حافظه سوزوكي

برخي از آيفون هاي تصويري سوزوكي  داراي حافظه مي باشد كه بر اساس نوع آنها مي تواند تصاوير را ذخيره يا فيلمبرداري نمايد كه اين ويژگي نيز امروزه در بيشتر آيفون هاي تصويري ديده مي شود. در بيشتر آيفون هاي تصويري از صفحه نمايش LCD-TFT استفاده ميشود اما آيفون تصويري سوزوكي  صفحه نمايش تمامي دستگاه هاي خود را با استفاده از تكنولوژي LED-TFT توليد و به بازار عرضه نموده است.

در قديم كه پنل هاي سياه و سفيد نيز علاوه بر پنل رنگي به بازار عرضه مي شد، اين شركت، پنل هاي رنگي را با يك علامت ساده سه بيضي با رنگ هاي قرمز، زرد و آبي بر روي پنل مشخص ميكرد. اما در حال حاضر به دليل اختلاف بسيار كم قيمت اين دو نوع پنل، سوزوكي  توليد آيفون تصويري سياه و سفيد را متوقف نموده است و تنها به توليد پنل هاي رنگي مي پردازد.

دربازكن تصويري سوزوكي  با صفحه كليد لمسي

 

سوزوكي  هم مانند ديگر برند هاي توليد كننده آيفون تصويري همگام با پيشرفت تكنولوژي، محصولاتي متناسب با شرايط روز توليد كرده است. در ميان آن ها مي توان به آيفون SZ-727M سوزوكي  اشاره كرد كه داراي كليد هاي لمسي است. اين محصول با ظاهري بسيار شيك و زيبا در دو رنگ سفيد و مشكي توليد شده  و مي تواند علاوه بر برطرف كردن نياز شما به يك دربازكن تصويري با كيفيت، به زيبايي محيط هم بيفزايد.

آيفون سوزوكي  با قيمت مناسب

همانطور كه ميدانيد قيمت آيفون تصويري مانند ديگر توليدات تابعي از نوسانات قيمت ارز مي باشد. در طي ماه هاي اخير اين نوسانات قيمت بازار خريد آيفون تصويري را تحت تاثير قرار داده است. با اين وجود سوزوكي  به خاطر توليد آيفون هايي با قيمت مناسب همچنان در ميان دربازكن هاي محبوب ايراني قرار دارد. مثلا آيفون تصويري 413 سوزوكي  يكي از بهترين آيفون هايي است كه حتي با پرداخت هزينه كم هم قابل خريد است. دربازكن تصويري 413 بدون حافظه يكي از ساده ترين آيفون ها است كه امكاناتي نظير حافظه يا اتصال به دوربين مداربسته را ارائه نمي كند. 

آيفون قيمت آيفون تصويري سوزوكي

با بالا رفتن قيمت ارز در سطح بازار رفته رفته فاصله قيمت آيفون تصويري خارجي با آيفون تصويري ايراني محسوس گرديد. اين امر سبب شد تا كاربران مصرف كننده روي به محصولاتي با كيفيت هم سطح آيفون تصويري خارجي ولي با قيمتي متعادل تر آورند.

آيفون تصويري سوزوكي  نيز به عنوان يك آيفون تصويري ايراني از اين قاعده مستثني نيست و داراي كيفيتي قابل قبول در كنار قيمتي منطقي و مناسب است. به طور كلي كاربران مصرف كننده آيفون تصويري سوزوكي  با خريد اين محصول همزمان از كيفيت سطح بالا در كنار قيمت متعادل و منطقي بهره خواهند برد و همين امر سبب شده تا رضايت اين كاربران در سطح قابل قبولي تخمين زده شود.

گارانتي آيفون سوزوكي

شركت سوزوكي  محصولات و لوازم جانبي كاملي را در زمينه ي آيفون تصويري ارائه داده است كه شامل: قفل زنجيري، ترانس، درب كنترلي و... مي باشد. اين محصولات همگي داراي گارانتي و خدمات پس از فروش 3 ساله (36 ماه) مي باشند كه 1 سال اول تعويض و 2 سال بعد خدمات در محل صورت مي پذيرد. آيفون تصويري سوزوكي  خدمات پس از فروش خود را به بهترين نحو ممكن انجام داده و شهرستان ها نيز مي توانند خدمات اين شركت بدون نياز به صرف وقت و هزينه در محل دريافت نمايند.

فروش آيفون تصويري سوزوكي

فروش يك آيفون تصويري به عوامل متفاوتي از جمله جنس و كارايي يك محصول بستگي دارد. انواع آيفون تصويري سوزوكي  از جنس پليمر ABS ساخته شده اند كه نوعي پلاستيك فشرده صنعتي مي باشد و در صنعت لوازم خانگي، از جمله بدنه ي تلفن ها و آيفون هاي تصويري استفاده مي شود. دماي ذوب اين پليمر 200 درجه سانتي گراد و دماي سوختن آن نيز 220 درجه سانتي گراد مي باشد.

يكي از دلايل استفاده از ABS در لوازم خانگي، توليد گاز خنثي در زمان سوخت آن مي باشد. از ديگر مزاياي مانيتور سوزوكي ، مي توان به عدم تغيير رنگ بدنه، طراحي منحصر به فرد و زيبا، وضوح تصوير بالا به دليل استفاده از LED به جاي LCD در مانيتور ها، صداي واضح و قوي، نصب آسان و به صرفه، تنها با 5 رشته سيم و استفاده از سوئيچر داخلي براي مانيتور ها اشاره نمود. همين امر در بالا بودن سطح ايمني بدنه در كنار طراحي منحصر به فرد و كيفيت بالاي كاركرد موجب شده تا فروش آيفون تصويري سوزوكي  به سطح قابل توجهي برسد.

راهنماي نصب آيفون تصويري سوزوكي

همانطور كه ميدانيد نحوه نصب آيفون تصويري هاي برند هاي مختلف متفاوت در نظر گرفته مي شود. اين امر براي آيفون تصويري سوزوكي  با استفاده از يك رشته سيم 4 عددي انجام مي پذيرد كه هر كدام جداگانه وظيفه انتقال صدا و تصوير را بر عهده گرفتند. گفتني است كه اگر تعداد واحد هاي يك ساختمان مسكوني بيش از 4 واحد بود بايد به وسيله تعدادي سوييچر اين عمليات نصب را انجام دهيم. گفتني است نصب آسان آيفون تصويري سوزوكي  در كنار كيفيت و قيمت مناسب اين محصول توانسته تا يكي از محبوب ترين درب باز كن هاي تصويري ايراني را در كشورمان معرفي كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.