بشكه گير ليفتراك

تامين قطعات و خدمات پس از فروش ليفتراك

بشكه گير ليفتراك

۳ بازديد

 

بشكه گير ليفتراك 

شركت هايپرصنعت نظر به اهميت صنعت جابه جايي مواد در اجرا و پيشبرد اهداف والاي پروژه هاي ملي و صنعتي  كشور با هدف ايجاد يك مجموعه متخصص در زمينه فروش الحاقي ليفتراك اقدام به فروش انواع الحاقي ار برندهاي معتبر جهاني نموده است.

 بشكه گيرليفتراك نوعي الحاقيه ليفتراك است كه اين الحاقي ساختار مكانيكي ساده اي دارد تا بشكه ها را انتقال دهد و به آساني با شاخك ها متناسب مي شوند و بدين ترتيب حمل و انتقال بارهاي گرد و بشكه اي را در صنايع شيميايي، رنگ، جوهر، چسب و صنعت ضايعات و بارگيري و تخليه بشكه در كشتي ها به كار ميرود. شركت هايپرصنعت ارائه دهنده انواع الحاقيه بشكه گير ليفتراك با برندهاي Cascade و Kaup آلمان بوده و در صورت نياز آماده نصب و تعمير انواع الحاقيه و خدمات رساني به سراسر كشور مي باشد.

 تمامي محصولات ارائه شده داراي گارانتي و خدمات پس از فروش مي باشد. 

 براي كسب اطلاعات بيشتر، كاتالوگ، درخواست مشخصات، پيش فاكتور و... در رابطه با فروش باطري ليفتراك ، فروش ليفتراك برقي ، انواع الحاقيه ليفتراك و قطعات يدكي و ماشين آلات انبارداري به سايت زير مراجعه و  با شماره تلفن هاي ثابت و همراه موجود در سايت تماس بگيريد و يا درخواست خود را از طريق فرم ارسال پيام در سايت، ارسال نماييد.

 

 www.hypersanat.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.